Veelgestelde Vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

  • Zodra wij de betaling hebben ontvangen, verzenden wij je bestelling binnen 1-5 werkdagen. Meestal lukt dit binnen 2 werkdagen, door drukte kan dit uiterst 5 werkdagen duren. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een mailtje van ons, soms staat het mailtje in de reclame, let hier dus op. Bij een track en tracé bestelling ontvang je een mailtje met je trackingnummer en kan je je pakket volgen. 

Hoe kan ik betalen?

  • Je kan betalen via overmaken of via een betaalverzoek. Wil je graag betalen per betaalverzoek? Laat dit dan even in opmerkingen weten en stuur ons een mailtje op info@jewellerybyannelieke.nl of een berichtje op instagram naar @jewellerybyannelieke en vermeld je ordernummer. Wordt er binnen 24 uur niet betaald en woon je in Nederland moet ik helaas je bestelling annuleren. Voor België is dit 48 uur op werkdagen omdat er in het weekend geen geld wordt ontvangen vanuit België.

Wat als ik mijn bestelling niet compleet ontvang?

  • Wij doen ons best om alle bestellingen zo goed mogelijk in te pakken en checken de bestellingen altijd na. Helaas kunnen er na het checken toch nog fouten voorkomen. Is er een fout in de voorraad, dan zullen we contact met u opnemen via de mail. Is er een fout gemaakt, die wij niet hebben opgemerkt bij het verzenden? Stuur ons gerust een mailtje info@jewellerybyannelieke.nl of een berichtje op Instagram @jewellerybyannelieke. We zullen samen zoeken naar een passende oplossing.

 

Kan ik zelf een sieraad samenstellen?

  • Ja, dat kan zeker. Stuur ons een mailtje op info@jewellerybyannelieke.nl of een berichtje op Instagram naar @jewellerybyannelieke. Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden en de prijs. Deze prijs komt vaak gelijk uit op de prijzen van de sieraden die op de webshop staan. 

Zijn jullie opzoek naar promoters?

  • Op dit moment niet, zodra wij wel promoters zoeken laten wij dit weten op Instagram en/of TikTok. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Dat is mogelijk, alleen de kosten van het verzenden en het retourzenden zijn voor de koper zelf. Voordat je de bestelling retour kan sturen, dm ons op Instagram(@jewellerybyannelieke) of stuur ons een mailtje op info@jewellerybyannelieke.nl 
  • Let op; Oorbellen kunnen niet retour gestuurd worden i.v.m. hygiëne. 
  • Retourzendingen worden niet geaccepteerd wanneer het sieraad beschadigd/kapot is of de producten niet heel zijn. 
  • Retourneren kan alleen binnen 10 dagen na aankoopdatum.